星期四, 2月 09, 2006

我也希望這裡只是一場惡作劇

這幾天的日子過得很快,卻又很漫長。

回來看到大家的留言,讓我想了很多。



若我從來都只是一個虛構的故事,那該多好。

18 Comments:

Anonymous nox said...

does death guarantee us an end? how can we be sure there's no afterlife where one will have to go over and over again the same emotions that we try so hard to overcome? and maybe, the only difference is, in life, there is still the odd chance that we can overcome, whereas in death, the chance is no more?
without knowing what comes after death, are you willing to bet?
you asked for a reason to live - but i would ask, without knowing what death entails, what is the reason to want to die?

12:00 上午  
Anonymous 不名 said...

做戲做全套
網主,既然大家都落力演出
為什麼不投入地寫寫你要死的理由呢?
看看你能虛構得多好?

12:29 上午  
Blogger sidekick said...

尋晚, 去超級市場... 本來想買菜買肉自己煮, 但我懶, 於是買o左個餸包(即係已經洗好切好調味好那種), 係北菇雲耳蒸雞...
返屋企, 煲飯, 蒸餸~~~
後來? 覺得個餸好難食... -__-"
如果我又唔要外賣, 又想食得似樣少少, 原來要俾多d effort, 俾多兩錢肉緊, 真係要自己煮囉... 要付出o架原來...
:p
你識唔識整o野食o架? 我唔係好識, 超懶! 不過都試過整d 似樣o既o野食, 超有滿足感~

呢d 小情小趣不算甚麼, 但係生活囉...

食完, 又會屙屎...
呢d "情節"好有"味道", 是虛構不來的...
haha~~ :)

你今日屙o左未? ^o^

12:34 上午  
Anonymous 我好唔開心 said...

我諗,我開始明白你點解咁想死。

我一早有預感,有o的野會發生,不過我做人一向無可無不可,所以,朋友叫我出街食飯飲野,我照出街。

之後,某朋友,講o左一o的野。可能響佢口中,覺得無乜野,但係做人一向都好睇得開,大而化之,俾人屌完就算訓醒覺又一日既我,都頂唔順。

有o的野,個個話我都得,但朋友竟然會咁話我,正所謂崩口人忌崩口碗,點解佢會咁講野傢?而且呢一樣野,正係影響o左我以前一o的好重要o既事情o既結果o既原因之一。

就算佢講o左好多次對唔住,我都係覺得,好唔開心。唔係我唔想原諒佢,而係,我唔可以honor番自己o既情緒嗎?覺得唔開心,仲要扮無野嗎?唔開心就唔開心。屈埋會生cancer的。

好hurt,真係好hurt......所以我坐車返屋企o既時候,響超速到90 o既小巴上面,不知不覺,喊o左出黎.......

我依傢打緊字都有流眼淚......但係,我又諗,依傢唔開心,有一日,始終會開心番的。我要記住依傢有幾咁唔開心,第二日,要開心番更多更多倍......

你可以繼續想死,繼續唔開心傢,但係你亦可以好似我咁,讓呢o的淚,唔會白流。

雖然我響呢一刻,仍然覺得好hurt,好唔開心,好想再好好喊多幾場......

1:09 上午  
Blogger 無名 said...

朋友在乎你,還跟你道歉,是好事。

4:43 上午  
Blogger 無名 said...

nox, I don't love death, but I can't find a good reason to drag out an ignoble existence.

5:00 上午  
Blogger sidekick said...

上年九月尾寫過這篇 不努力也可以嗎?
想與你分享~ :)

6:04 上午  
Blogger 無名 said...

謝謝sidekick

6:21 上午  
Blogger CAN said...

很高興還見到你的文字.
真的
這幾天都有想起你, 每天都來這兒看看.

人生如戲, 就做一場鬧劇讓大家看看吧^^

2:06 下午  
Anonymous messizo said...

聽起朋友,同喊,我都想寫下
不過我諗我個次序有些怪

有一日,
屋企有d事,
搞到我喊得好犀利....

之後,開始冇喊,潛意識地,
我竟然想搵人傾計
打比某一個朋友(女仔黎既)「當時我以為同佢幾熟下」

之後,打比佢,佢cut我線
起初我以為佢有事,
就用icq再問,佢話唔關佢事(態度好差咁喇)
我以為佢有事喇....
冇再打去俾佢,我繼續自己喊......

之後,我個心平伏番,
起網上睇到佢個日記,
一睇之下,好嬲,勁嬲!!!
總言之,講好多好難聽既野
一氣下,熄網,再喊...(我都好情緒化)

轉頭再諗下,
咪當少一個朋友,
反正,佢冇當我係朋友
之後冇再搵佢,當然佢亦冇搵過我

有時,朋友真係雙方面,
我當佢係,不過佢冇當過我係,
你個都有同你講對唔住,
我諗我同佢d會生死各不來往種,
你好好珍惜喇

5:47 下午  
Blogger CAN said...

對於我來說, 從來不會對 '朋友' 有任何期望.

試想想, 大家非親非故, 為何要幫你? 幫你是人情, 不幫你是應份. 畢竟大家都為自身的事忙得要死.

在這個世界上, 靠自己是最實際的. 嗯, 若要精神上的支持, 網友也是個很不錯的選擇.

6:00 下午  
Anonymous Kli said...

hurt到朋友
比起被人怒屌
心裡更難受..

6:24 下午  
Anonymous Ninja said...

無名君:

你說你「失去了閱讀能力」,無法閱讀佛經,何不看看漫畫呢?有沒有興趣看《漫畫易經》?

不妨告訴你,我以前患抑鬱症時,也是經常焦躁得無法集中精神閱讀(那時我在讀書),沒法做功課沒法溫習...那時候天天想著「我為什麼要生存下去」,自己無法融入朋友的圈子,朋友也無法理解我在想甚麼,家人也開始嫌我了,去看公立精神科服過藥,但服了不久又自己停服,結果復發起來比第一次病發更嚴重...於是又要見臨床心理學家,但都沒有起色,只覺得愈來愈孤立無助...後來就索性躲在家中足不出戶...但如此日復一復,又覺得自己天天躲在床上太「不像話」,於是幾經掙扎總算從床上爬起來...起床後又覺得太空虛太悶,於是找了本《漫畫易經》來看...然後開始找一些別人寫自己患抑鬱症經歷的書來看...

結果...我就這樣病了5-6年,書是讀不成了,失業幾個月(也被家人罵足幾個月)後,總算找到一份不喜歡但足以糊口的工作,工餘時間上一點course又做做義工...如此經過幾年後,現在總算能重投以前立志要做的那一行,由低做起,更與以前曾經平起平坐的同學在同一個office辦公(當然他們都比我職位高)... 如此幾經波折後,做了以前同學的「下屬」會不會覺得難受?說真的,未做以前會無限想像我在他們面前會如何抬不起頭,但本著「咩都衰過唔差在呢次」的想法行出了第一步後,又覺得「其實都無乜點啫」...

對不起,我想我說得太多自己了。

抑鬱症(或任何「心病」)是很孤獨的病,不論是藥物的副作用,還是腦海裡千般纏繞的思絮,都只能自己去經歷和面對,旁人即使多麼著緊,都愛莫能助。若你現在真的覺得太累的話,那就乾脆讓自己好好地休息一下,做一點事情讓自己「散散心」,令自己不要太專注去數落自己和遷怒他人,然後試試寫一封「給自己的情書」,告訴自己的心,你知道「她」在痛,你會好好地疼「她」...如果你願意的話,這會是一個開始...

當然,你不會只因為一件事、一句話或者服了幾個月藥而立即好起來。事實上,「心病」最磨人之處,就是不會像頭痛一樣,只要等一劑止痛藥藥力的時間便能藥到病除,你的心只能一天一天地「好下又痛下...好下又痛下...」,直至有一天,你忽然意識到「她」不再痛了(不是麻木了),「她」就真的「痊癒」了。你必須耐心地等待「她」好起來,即使在等待的時候,你可能會覺得,你身邊的親人、朋友都已經不耐煩地不想再等了,因為...你是你的心的主人,也是唯一必須為「她」負責任的人。

如果你願意等待,希望你能在等待中變得更堅強。記得當你發現你的心似乎好了一點時,你要對「她」說些讚美的話,相反,若你發現「她」又痛起來,你要試著安慰「她」,陪「她」經歷每一次陣痛。

請替我跟「她」打個招呼,說聲「你好嗎」~ 可以嗎?

10:21 下午  
Blogger 無名 said...

Ninja,你很厲害

10:38 下午  
Anonymous ninja said...

無名君:

但願有朝一日,你的心能以微笑來迎接每一個或晴或雨的清晨。

請你多多保重啊~

11:17 下午  
Anonymous wengi said...

我同意ninja講的話、
是真的。那把鑰匙在自己的心中。
找出來打開它、望出窗外。

每個人都是一個個體、一個不同命運的人生 ;
所以希望其他人看見自己經曆的世界 ;
那是一個狂想而已 。

----------------------

一個跌下去、
是在預言叫你繼續去攀上自己的那座高峰。
就算能力有限攀不起、總比那些停留在
山谷不願意攀上去的人真正活過。

大部分的人活到白髮斑斑 ;
可是其實他們一直都沒有真正活過。
所以 要留意的不是時間長短、
而是那個念頭 !

-----------------------

活得光彩不是在於你擁有多少成就富貴 ;
是在於你掉下去的時候、怎樣站起來看待自己。
「走自己的路」比賴活或自殺好 !

11:23 上午  
Anonymous 匿名 said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

10:59 上午  
Anonymous 匿名 said...

What a great site »

2:27 下午  

發佈留言

<< Home